Van de voorzitter
Uitnodiging voor de Algemene ledenvergadering: komt allen!

ALV RCH

Beste RCH’ers,

Hierbij nodigen wij alle leden, spelend, niet spelend, ouders van jeugdleden, trainers en leiders uit om aanwezig te zijn bij de Algemene ledenvergadering op donderdag 1 november a.s. Inloop v/a 19.30 uur en aanvang 20.00 uur. In de bijlage tref je de agenda. Op het eerste oog wellicht wat standaard, ik realiseer het me, toch is de RCH-realiteit heel anders. Er valt heel veel, heel veel met elkaar te delen. Bas Zurburg, onze jeugdvoorzitter, zal jullie informeren over alle mooie jeugdontwikkelingen. Alex Koelemij, penningmeester, zal de altijd interessante financiële kant toelichten. Kees Kokkelkoren zal u over vele sponsorzaken informeren.

Kees en ik nemen afscheid, we hebben het de vorige ledenvergadering aangekondigd. Er is gezocht, gesproken, verkennend en meer, maar helaas er zijn nog geen opvolgers. Ook dat zal natuurlijk een belangrijk punt gesprek worden. Geïnteresseerden kunnen zich natuurlijk, geheel vrijblijvend, nog steeds bij mij melden. Kortom het wordt een interessante vergadering, zorg dat je er bij bent!

ALV 01 11 2018 1

Namens het bestuur

John Hegman
ALV 01 11 2018 2